Bel 085 - 401 49 27

Conversie-optimalisatie

Haal meer uit je website(bezoekers) en blijf online succesvol, met zichtbaar resultaat.

Conversie-optimalisatie Veenendaal

Wanneer is je website effectief en een succes? Conversie-optimalisatie is een mooi woord voor het verbeteren van een website of webwinkel voor (nog) meer online resultaat. Dat kunnen productverkopen of offerteaanvragen zijn. Of iets heel anders. Wat het doel ook is, het behalen ervan noemen we een: “conversie”.

Bezoekersaantallen zijn leuk, maar meestal niet het uiteindelijke doel. Al trek je duizenden extra bezoekers via bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie of advertenties; als het nergens toe leid, wat heb je er dan echt aan? Je wilt resultaten, oftewel: conversies.

  • haal meer uit je bezoekers
  • verbeter je website/webwinkel
  • met zichtbaar resultaat

Vraag vrijblijvend advies → over hoe mijn website (nog) beter kan

Meer dan 30 ondernemers kozen Maarten Kleyne voor conversie-optimalisatie. Bekijk enkele resultaten.

Wil je meer online succes?

Meer online succes

Met conversie-optimalisatie kijk je naar verbeterpunten die kunnen zorgen voor meer resultaten. Dat zit hem soms in kleine dingen. Dat kan vormgeving zijn, maar ook het gebruikersgemak van de website(delen) of juist het ontbreken daarvan.

Met conversie-optimalisatie maak je jouw website of webwinkel (nog) effectiever.

Ontdek waar de kansen liggen →


Effectieve website laten maken

Je klanten blij, jij blij (met het resultaat).

Als bezoekers op je website niet gemakkelijk kunnen vinden wat ze zoeken dan haken ze af. Is je bestelformulier niet duidelijk? “Dan koop ik wel ergens anders.” Gebruikersgemak is essentieel voor het succes van een website.

Een site waar je klant niet mee uit de voeten kan, schiet zijn doel voorbij. Zorg ervoor dat je het meeste haalt uit jouw website en bezoekers. Laat het eens objectief bekijken. Neem daar vandaag nog vrijblijvend contact over op.

Vraag jezelf dit eens: “Is mijn site effectief genoeg?”

Maak wat je met jouw site wilt bereiken helder en zorg voor meetbare resultaten.
Pas dan kun je werkelijk zeggen of je website wel of geen succes is.

Hoeveel procent van de bezoekers op jouw website gaat over tot “conversie”?
Dat kun je gratis (laten) bijhouden via bijvoorbeeld Google Analytics.

Vraag hier vrijblijvend advies over →